ITALERITRUCK Napisano 17 Maja 2009 Share Napisano 17 Maja 2009 To wychodzi na to że najlepiej jest wziąść jakiś kawałek plastiku lub coś i malować na tym normalną farbą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzelu Napisano 18 Maja 2009 Share Napisano 18 Maja 2009 katalog chińskich p-iwat, również oferowanych w Polsce. http://www.tradevv.com/chinasuppliers/daisy338/product-list/Airbrush-catalog-31df.html można sobie porównać, co kto lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ITALERITRUCK Napisano 23 Maja 2009 Share Napisano 23 Maja 2009 Witam Czy mogę kupić gdzieś ten aerograf http://www.gunze.pl/go/_info/?user_id=PS-266&lang=pl A jeśli tak to gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Napisano 23 Maja 2009 Share Napisano 23 Maja 2009 Zamów u nich. A tak z ciekawości, po co Ci aero 0,5 mm ? Nie lepiej 0,3 mm ? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ITALERITRUCK Napisano 23 Maja 2009 Share Napisano 23 Maja 2009 No do modeli ciężarówek do malowanie większych rzeczy kabin itp. Mam aerograf 0.3 i wolałbym więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reggy Napisano 30 Maja 2009 Share Napisano 30 Maja 2009 Mig Productions robi "przepaki" chińskich aerografów najwyraźniej. W każdym razie - ładny step-by-step dla początkujących rozbieraczy aeorgrafów: http://www.migproductions.com/minisite/airbrush/airbrush.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
footribe Napisano 30 Maja 2009 Share Napisano 30 Maja 2009 Witam, Od niedawna mam dwa aerografy EW-6000 (2mm i 3mm) Aero z 3mm był popsuty(juz go naprawiłem) wiec idzie na czesci a 2mm nie wiem dlaczego przerywa strumien lecacej farby (farba leci z takimi przerwami, moze co 2s). Mam do was pytanie. Co wyroznia aero z 2mm a aero z 3mm?? Chciałbym zamienic ta główna czesci (nr 3) a reszte dac z aero 2mm i wtedy jaki mialbym?? 2mm czy 3mm?? Jeszce tak zebym sie dowiedział. Która rzecz odpowiada za to ze aero jest 2mm lub 3mm albo inny?? Na zdjeciu dalem numerki dla ulatwiania:D Może nawet macie pomysl jak rozwiazac problem bez zamieniania czesci?? Czekam na odpowiedz ale z góry dzieki:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzelu Napisano 31 Maja 2009 Share Napisano 31 Maja 2009 Chodzi Ci zapewne o 0,2 i 0,3 mm - to rozmiar dyszy i pasującej do niej iglicy - to ta długa igła przechodząca przez cały aerograf. Jak odkręcisz część nr 2 to pod nią jest dysza - do jej odkręcenia służy kluczyk w pudełku. To jest aerograf z tzw. dolnym zasilaniem - może masz za słabe ciśnienie powietrza żeby zassać farbę, albo farba jest słabo rozcieńczona i zapycha dyszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cparty95 Napisano 31 Maja 2009 Share Napisano 31 Maja 2009 Witajcie Koledzy proszę was o radę kupiłem sobie niedawno aerograf za 30 złotych w celu nauczenia się malowania i posługiwania się nim. Ma prosta budowę dlatego łatwo go rozkręcić i wymyć. Na początek kupiłem sobie butlę z gazem jednak jest to nie ekonomiczne i miałem z nią niemiłą przygodę. To ten aerograf: Mam do was w związku z tym pytanie, czy da się zasilać ten aerograf kompresorem Pari ? W instrukcji aero pisze, że ciśnienie wymagane do pracy to 15- 30 psi. Jako, że kompletnie się na tym nie znam liczę na wasza pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzelu Napisano 1 Czerwca 2009 Share Napisano 1 Czerwca 2009 O Pari już tu ktoś pytał. Zdecydowanie za słaby, zwłaszcza że dolne zasilanie aerka wymaga większego ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
footribe Napisano 1 Czerwca 2009 Share Napisano 1 Czerwca 2009 ja mam ew-6000 i maluje cisnieniem ok. 2,5-3bar'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HEER Napisano 10 Czerwca 2009 Share Napisano 10 Czerwca 2009 Hej Mam pytanie - jak się otwiera pojemnik na farbę w EW-770? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
93mati Napisano 10 Czerwca 2009 Share Napisano 10 Czerwca 2009 W swoim otwieram "na chama" Inaczej chyba się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HEER Napisano 10 Czerwca 2009 Share Napisano 10 Czerwca 2009 Tzn on nie jest wkrecany? Bo coś ciężko z nim idzie, a podchodzę narazie delikatnie. EDIT - fakt, jest ściągany, a ja chciałem go odkręcać Mam świeżutki EW-770. Mam od razu dać kropelkę oleju maszynowego bądź WD40 (smaru polimerowego?) pod spust? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzelu Napisano 10 Czerwca 2009 Share Napisano 10 Czerwca 2009 Raczej od spodu na walcowatą dźwigienkę naciskającą zawór powietrzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HEER Napisano 10 Czerwca 2009 Share Napisano 10 Czerwca 2009 Zrobiłem przed chwilą próbę malowania: W każdym przypadku bawiłem się niską ilością farby i próbą robienia w miarę cienkich linii. Farba to pactra, rzadka. Moje pytanie brzmi - czy rozprysk farby obok głównej linii jest normalny (np widoczne na kartce papieru przy tym dolnym szlaczku, ale nie mam na myśli plucia zaschniętą farbą, o czym wiedziałem że się zdarzy gdyż specjalnie cofnąłem igłę aby się tego syfku pozbyć) czy też coś źle zrobiłem ;)? (za rzadka farba)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afruch Napisano 10 Czerwca 2009 Share Napisano 10 Czerwca 2009 HejMam pytanie - jak się otwiera pojemnik na farbę w EW-770? Ja w swoim mam co w rodzaju elipsy. tzn: Pojemnik i wieczko mają kształty elipsy i jak się wkłada je luźno to po obróceniu o 90 stopni trzyma mocno, A jeśli się dalej obróci o kolejne 90 stopni puszcza od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rObO87 Napisano 11 Czerwca 2009 Share Napisano 11 Czerwca 2009 Czy do zasilania aerografu nadaje się kompresor zasilany napięciem trójfazowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HEER Napisano 11 Czerwca 2009 Share Napisano 11 Czerwca 2009 Ok, i don't get it :/ Może mi ktoś wyjaśnić kilka spraw? Po pierwsze - czy rozcieńczanie akryli wodą nie wpływa na ich przyczepność? Jeśli nie woda, to czy spiritus 70% ++ może być? Ewentualnie znalazłem taki wynalazek w sklepie plastycznym jak medium akrylowe - kolor mleka. Wg opisu - poprwia rozlewność farb, opoznia czas schniecia oraz posiada filtr UV. Można czegoś takiego używać jako rozcienczalnik i zarazem retarder? Sprawa nr 2 - jaki należy dać stosunek farby do rozcienczalnika do zwyklego malowania, bazowym kolorem? Wyczytalem gdzieś że 60% rozcienczalnika, 40 farby. Do tego, jakie jest najlepsze cisnienie do takiego wlasnie bazowego malowania? Mówimy oczywiście cały czas o akrylach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erkamo Napisano 11 Czerwca 2009 Share Napisano 11 Czerwca 2009 Czy do zasilania aerografu nadaje się kompresor zasilany napięciem trójfazowym? Eee...,a to jest pytanie czy kawał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rObO87 Napisano 11 Czerwca 2009 Share Napisano 11 Czerwca 2009 No skoro można było podpiąć do tego pistolecik dla lakierników i malować obiekty wielkości auta to czemu nie malować modeli, ale po dobraniu właściwego ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erkamo Napisano 11 Czerwca 2009 Share Napisano 11 Czerwca 2009 Jasna sprawa. Teoretycznie rzecz biorąc, każda pompka, niezależnie od napędu, o odpowiedniej wydajności i ciśnieniu, da się podłączyć do aerografu. Pytanie tylko czy masz możliwość 3-fazowego podłączenia napędu pompki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rObO87 Napisano 12 Czerwca 2009 Share Napisano 12 Czerwca 2009 Sprężarka jest w garażu, więc nie problem podłączyć "siłe". Wężyk od pistolecika natryskowego spokojnie na piętro wyżej dosięgnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzelu Napisano 12 Czerwca 2009 Share Napisano 12 Czerwca 2009 Po przypadku kiedy jeden z kolegów używał do malowania modeli ciągnika siodłowego - a dokładnie kompresora na jego wyposażeniu - wszystko jest już możliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rObO87 Napisano 14 Czerwca 2009 Share Napisano 14 Czerwca 2009 No dobra, czyli kompresor jest. Jaki aero by się nadał do tego? Może jakaś specjalna końcówka na wężyk jeszcze? Powietrze wylatujące "na luzie" z rurki trochę ma "powera"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi