Skocz do zawartości

PZL/IAR P.11f na nartach - IBG 1:72


Mikolaj75

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z kończącymi się feriami, w ramach których pewnie niektórzy z nas udali się na narty, warto przypomnieć, że także i samolocikom się takowe terminy przydarzały.

 

ku8PgKOh.jpg


TYOQiM2h.jpg


MJfERk2h.jpg


vSn81pZh.jpg


ohFpNqVh.jpg


dOa5nnAh.jpg


7ACWFIUh.jpg

 

  • Like 41
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za dobre przyjęcie modelu.

Barszczo - gdybyś nie napisał o tej "zaniskości" w ogóle bym na to nie zwrócił uwagi. Golenie są wklejone w takim samym rozstawie jak wszystkie moje inne pzl-e. Rzecz może być skutkiem ciężaru modelu - golenie widocznie rozsuwają się przy stawianiu modelu. Na szczęście problem rozwiąże się samoistnie. Model bowiem będzie docelowo na podstawce "kolekcyjnej". W nartach są wywiercone otwory na kołeczki. W podstawce zrobię je w rozstawie o 2 mm węziej i modelik nie będzie się "rozkraczał". Ale bardzo dziękuję Ci za to spostrzeżenie.

Marku - o wiele mniej, raczej skupiłem się na nitach, listwach, paru detalach zewnętrznych i podrasowaniu silnika. Karabiny i chłodnicę zapewnił Master 🙂

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam siebie i wiem, że nie zaznałbym spokoju.... Rozstaw skorygowany bez oczekiwania na podstawkę, fotki dowodowe przy najbliższej okazji 🙂

Baas ArK - będzie, ...jak będzie gotowa kolekcja. Na razie jest 5 samolocików, 4 odnajdziesz tu u nas, kolejny będzie "galerowany" za kilka dni. Umyśliłem sobie 10, czyli dopiero półmetek.

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne cacucho spod Twojej ręki. Śliczne sa te rumuńskie kolory, falki, kokardy, paski...  Pręty wewnątrz osłony silnika musiały być niezłą gimnastyką. Co to za ciekawe podwójno-pojedyncze okablowanie leci do narty? Jak to zrobiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bravo - z Barlinka niecałe 30 km. PW zawsze można wysłać 😉

socjo - to zapewne jest jakiś rodzaj elastycznej linki stabilizującej narty - napięta na postoju, w locie pewnie odpowiednio położenie nart ogranicza linka tylna. IBG daje to jako PE, nie trzeba robić samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.