abtb Posted May 17 Share Posted May 17 (edited) Witam Na wstępie napiszę, że "dzbanologiem" nie jestem, nie znam się i nie mam zamiaru doktoryzować się z tej konstrukcji.Nie było moim celem odtworzenie w miniaturze tego samolotu, nie podpierałem się milionem zdjęć oraz nie drążyłem tematu gdzie się obija, wyciera i gdzie cieknie. po prostu zrobiłem sobie samolot na tzw. "sztukę" i tyle. Jak wszyscy wiedzą (albo i nie ) model ten startuje po sąsiedzku w walce o krasnale w konkursie "Made in USA" gdzie konkurencja jest zacna (w tym moje inne cztery "dzbanki" ) Podsumowując - model zrobiłem tak jak sobie chciałem, wg własnego widzimisię bez oglądania się na prawdę czasu i ekranu oraz marzenia "dzbanowych" purystów Republic P-47D-25 Thunderbolt, pilot Lt. Frank Klibbe, 8 Armia Lotnicza, 56 Grupa Myśliwska, 61 Eskadra Myśliwska, lotnisko Halesworth, Zjednoczone Królestwo (UK), marzec 1944 (tak se przepisałem z instrukcji - jak jest źle to alarmować ) I jak wiadomo - będzie tworzona kolekcja "dzbanków": Edited May 20 by abtb 28 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robi Posted May 17 Share Posted May 17 Zarombisty 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jery Posted May 17 Share Posted May 17 Sama pianka z kawy została, ale oglądnięte z przyjemnością. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adamo722 Posted May 17 Share Posted May 17 Fajny dzbanek podoba się 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wuwumaster Posted May 17 Share Posted May 17 Elegancki (kółka mu szlifnij, wszak dzban to ciężkie żelastwo było, niech koła cosik pokażą że letko nie miały) Pozdr ww 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barszczo Posted May 17 Share Posted May 17 Dzbanek pierwsza klasa, podoba się . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...