Jump to content

Republic P-47D-15 Thunderbolt, Tamiya, 1/72

abtb
 Share

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam :D

Na wstępie napiszę, że "dzbanologiem" nie jestem, nie znam się i nie mam zamiaru doktoryzować się z tej konstrukcji.Nie było moim celem odtworzenie w miniaturze tego samolotu, nie podpierałem się milionem zdjęć oraz nie drążyłem tematu gdzie się obija, wyciera i gdzie cieknie. po prostu zrobiłem sobie samolot na tzw. "sztukę"  i tyle. Jak wszyscy wiedzą (albo i nie wink4)  model ten startuje po sąsiedzku w walce o krasnale w konkursie "Made in USA"  gdzie konkurencja jest zacna (w tym moje inne cztery "dzbanki" :haha:)

Podsumowując - model zrobiłem tak jak sobie chciałem, wg własnego widzimisię bez oglądania się na prawdę czasu i ekranu oraz marzenia "dzbanowych" purystów :wink:

Republic P-47D-25 Thunderbolt,  pilot Lt. Frank Klibbe, 8 Armia Lotnicza,  56 Grupa Myśliwska, 61 Eskadra Myśliwska, lotnisko Halesworth, Zjednoczone Królestwo (UK),  marzec 1944    (tak se przepisałem z instrukcji - jak jest źle to alarmować :D )

LyuYBpP.jpg

dyNyVbK.jpg

xozhThx.jpg

avpl0Eu.jpg

kZvzy5M.jpg

H4f6rA8.jpg

1rgkKrM.jpg

2LrHWNL.jpg

73Ngnaq.jpg

0t7dbCY.jpg

lfo810R.jpg

S4tv1Zx.jpg

1dGsa13.jpg

49Bdf55.jpg

XRSwcJx.jpg

yGLfdyZ.jpg

E9CMayP.jpg

7R83vj1.jpg

jaDRoUW.jpg

wCQoizp.jpg

RUwKcSM.jpg

mcSIKmM.jpg

S2CmL5R.jpg

9At26fO.jpg

c6cnWvA.jpg

St63ciu.jpg

I jak wiadomo -  będzie tworzona kolekcja "dzbanków":

xwGmav1.jpg

JQXmSro.jpg

YUVs3xX.jpg

:odlot:

:kawa:

Edited by abtb
  • Like 28

Elegancki 👍👍👍

(kółka mu szlifnij, wszak dzban to ciężkie żelastwo było, niech koła cosik pokażą że letko nie miały)

Pozdr ww 😉 

• Thanks 1

• abtb changed the title to Republic P-47D-15 Thunderbolt, Tamiya, 1/72

O, jak miło, że forum wróciło do żywych. A już byłem w strachu, że to moja galeria wysadziła je od środka :haha:

Dziękuję bardzo wszystkim za komentarze i uwagi :piwo: