Skocz do zawartości

Mig-29


marcinw49

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 month later...

Ja mam pytanie dotyczace podmalowek na samolocie MiG-29 nr 65 z malowaniem okazjonalnym z okazji 65-lecia Skrzydlatej Polski. Jakim kolorem robiono te podmalowki? W instrukcji Techmodu do kalek w tym malowaniu podany jest kolor FS 26375 ktory wg mnie wogole nie odpowiada rzeczywistosci poniewaz podmalowki na tym samolocie sa robione ciemnym szarym kolorem, pytanie tylko jakim badz do jakiego zblizonym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Czy posiadacie może fotki z widocznymi nakłądakami wzmacniającymi na skrzydłach w egzemplarzu z nr bocznym 40.

Czy te nakłądki są także na dolnej części skrzydeł?

 

Rozpoczynam budowę tego modelu dziś i nie wiem czy brać sie za odtworzenie tych nakłądek czy pozostawić model bez nich.

 

Mam na myśli tem egzemplarz:

 

untitled_zps92ehasfw.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Panowie,

 

Karambolis już mi przekazał namiary, teraz tylko muszę sie zastanowić czy aby na pewno chcę tem zestaw nie wiem jak to bedzie wyglądać.

 

Ale jeszcze raz WIELKIE dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam ten zestaw i mimo kilku zastrzeżeń, które opisałem w komentarzach na stronie producenta i również tutaj, jest naprawdę dobry. Pozwala wykonać MiGa-29 po ostatniej modernizacji. Trzeba tylko z dystansem podchodzić do instrukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo, szkam wszelkich materialow dotyczacych slowackich MiG-29AS, w szczegolnosci 0921. Glownie chodzi mi o zmiany po remoncie, czyli rozmieszczenie anten, zmiany w kokpicie (jesli sa) schemat malowania itp. Zdjecia mam te ktore znalazl wujek Goo, ale chetnie przygarne cos w duzej rozdzielczosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega z Gdynii zaproponował mi żebym wpadł zobaczył zestaw AS i ewentualnie jak mi się spodoba to zamówię na stronie AS.

 

Pojechałem zobaczyłem i muszę przyznać że to straszne badziewie, blaszki grube bez choćby śladów nitowania, czesci z żywicy wyglądają marnie a nawet bardzo marnie, więc moim zdaniem zakup tego zestawu za 28zł + koszt wysyłki razem 40zł to kasa wyrzucona w błoto.

Spokojnie można dorobić te elementy we własnym zakresie i zapewne jakość nie będzie gorsza, mnie dorobienie blaszek i antenek zajeło 2godz. i 40 dyszki mam w kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KRL - te anteny to sobie sam dorobie bez problemu, o ile bede mial jakas dokumentacje. Mam wiekszy problem, kupilem zestaw kalek Begemota i teraz dopiero zauwazylem brak na arkuszach napisow eksploatacyjnych do slowackiej wersji, a z tego co zauwazylem, sa to dosc nietypowe stencile. Wiem ze Academy dawno temu wypuscilo MiG-a w tym malowaniu, ale nie wiem czy stencile tam byly jako oddzielne kalki, czy od razu na plachtach z kamo. Widzialem tez jakies kalkomanie KoPro bodajze, do innego malowania ale to szczegol, ale w zadnym znanym mi sklepie nie sa dostepne. Moze ktos ma do odsprzedania, lub podpowie gdzie sa dostepne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Koledzy mam pytanie dotyczące MiG-29 czy kiedykolwiek Polskie MiG'i-29 miały numery boczne w kolorze czarnym?

Dokonałem zakupu kalkomanii do Polskich Mig'ów-29 nr. 56,38,42 i 28 i bardzo zdziwiło mnie gdy okazało się że w kalkomaniach numery boczne są w kolorze czarnym? czy to jest poprawny kolor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

"67" uczestniczył też czasami w pokazach. Ja go pamiętam akurat z Królewa Malborskiego. Latał nim między innymi Adrian Rojek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat za Interia.pl:

"MiG-29 o nazwie własnej "Płk pil. Wojciech Kołaczkowski (1908-2001)", który wczoraj uległ katastrofie nosił numer boczny 67. Był jednym z pierwszych, które trafiły do Polski w lipcu 1989 roku. Niedawno przechodził modernizację w WZL Nr 2 S.A. Wczoraj wieczorem maszyna odbywała lot szkoleniowy, pilotowana przez 28-letniego pilota, który miał nalot około 200 godzin na tym typie. Kontakt z maszyną utracono około godziny 17:15. Pilot wówczas podchodził do lądowania."

 

Można zobaczyć jak wyglądał zanim spadł:

albo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy okazji szukania informacji o zdarzeniu, dowiedziałem się, że 13 grudnia w Dęblinie roztrzaskał się Puszczyk.

Po sześciu latach spokoju znów tracimy sprzęt lotniczy.

Oj, źle mi to wygląda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.