tompac Napisano 7 Listopada 2016 Share Napisano 7 Listopada 2016 model Master 2133 fulcrum gray 2134 fulcrum gray/green Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzes Napisano 7 Listopada 2016 Share Napisano 7 Listopada 2016 Piękne dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 18 Grudnia 2016 Share Napisano 18 Grudnia 2016 Ja mam pytanie dotyczace podmalowek na samolocie MiG-29 nr 65 z malowaniem okazjonalnym z okazji 65-lecia Skrzydlatej Polski. Jakim kolorem robiono te podmalowki? W instrukcji Techmodu do kalek w tym malowaniu podany jest kolor FS 26375 ktory wg mnie wogole nie odpowiada rzeczywistosci poniewaz podmalowki na tym samolocie sa robione ciemnym szarym kolorem, pytanie tylko jakim badz do jakiego zblizonym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 16 Stycznia 2017 Share Napisano 16 Stycznia 2017 Próba silnika na 29tym. http://aviateam.pl/video/show/title;mig-29-na-hamowni/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRL Napisano 10 Lutego 2017 Share Napisano 10 Lutego 2017 Czy posiadacie może fotki z widocznymi nakłądakami wzmacniającymi na skrzydłach w egzemplarzu z nr bocznym 40. Czy te nakłądki są także na dolnej części skrzydeł? Rozpoczynam budowę tego modelu dziś i nie wiem czy brać sie za odtworzenie tych nakłądek czy pozostawić model bez nich. Mam na myśli tem egzemplarz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 10 Lutego 2017 Share Napisano 10 Lutego 2017 Są nakładki (tylko na górze, jakoś nie kojarzę aby w ogóle występowały na dolnej powierzchni): http://lotnictwo.net.pl/gallery/photo/aircraft-Mikoyan_Gurevich_MiG-29A_Fulcrum/airline-Poland_-_Air_Force/reg-40/cn-2960532040/foto-278322.html http://lotnictwo.net.pl/gallery/photo/aircraft-Mikoyan_Gurevich_MiG-29A_Fulcrum/airline-Poland_-_Air_Force/reg-40/cn-2960532040/foto-410589.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 10 Lutego 2017 Share Napisano 10 Lutego 2017 Jesli zamierzasz robic ten egzemplarz to gotowe nakladki masz w zestawie Arma Hobby, wystarczy tylko odtworzyc nitowanie a i reszta z tego zestawu napewno Ci sie przyda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRL Napisano 10 Lutego 2017 Share Napisano 10 Lutego 2017 Dziękuję Panowie, Karambolis już mi przekazał namiary, teraz tylko muszę sie zastanowić czy aby na pewno chcę tem zestaw nie wiem jak to bedzie wyglądać. Ale jeszcze raz WIELKIE dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 11 Lutego 2017 Share Napisano 11 Lutego 2017 Posiadam ten zestaw i mimo kilku zastrzeżeń, które opisałem w komentarzach na stronie producenta i również tutaj, jest naprawdę dobry. Pozwala wykonać MiGa-29 po ostatniej modernizacji. Trzeba tylko z dystansem podchodzić do instrukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slee Napisano 11 Lutego 2017 Share Napisano 11 Lutego 2017 Elo, szkam wszelkich materialow dotyczacych slowackich MiG-29AS, w szczegolnosci 0921. Glownie chodzi mi o zmiany po remoncie, czyli rozmieszczenie anten, zmiany w kokpicie (jesli sa) schemat malowania itp. Zdjecia mam te ktore znalazl wujek Goo, ale chetnie przygarne cos w duzej rozdzielczosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRL Napisano 11 Lutego 2017 Share Napisano 11 Lutego 2017 Kolega z Gdynii zaproponował mi żebym wpadł zobaczył zestaw AS i ewentualnie jak mi się spodoba to zamówię na stronie AS. Pojechałem zobaczyłem i muszę przyznać że to straszne badziewie, blaszki grube bez choćby śladów nitowania, czesci z żywicy wyglądają marnie a nawet bardzo marnie, więc moim zdaniem zakup tego zestawu za 28zł + koszt wysyłki razem 40zł to kasa wyrzucona w błoto. Spokojnie można dorobić te elementy we własnym zakresie i zapewne jakość nie będzie gorsza, mnie dorobienie blaszek i antenek zajeło 2godz. i 40 dyszki mam w kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slee Napisano 18 Lutego 2017 Share Napisano 18 Lutego 2017 KRL - te anteny to sobie sam dorobie bez problemu, o ile bede mial jakas dokumentacje. Mam wiekszy problem, kupilem zestaw kalek Begemota i teraz dopiero zauwazylem brak na arkuszach napisow eksploatacyjnych do slowackiej wersji, a z tego co zauwazylem, sa to dosc nietypowe stencile. Wiem ze Academy dawno temu wypuscilo MiG-a w tym malowaniu, ale nie wiem czy stencile tam byly jako oddzielne kalki, czy od razu na plachtach z kamo. Widzialem tez jakies kalkomanie KoPro bodajze, do innego malowania ale to szczegol, ale w zadnym znanym mi sklepie nie sa dostepne. Moze ktos ma do odsprzedania, lub podpowie gdzie sa dostepne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRL Napisano 5 Maja 2017 Share Napisano 5 Maja 2017 Koledzy mam pytanie dotyczące MiG-29 czy kiedykolwiek Polskie MiG'i-29 miały numery boczne w kolorze czarnym? Dokonałem zakupu kalkomanii do Polskich Mig'ów-29 nr. 56,38,42 i 28 i bardzo zdziwiło mnie gdy okazało się że w kalkomaniach numery boczne są w kolorze czarnym? czy to jest poprawny kolor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 5 Maja 2017 Share Napisano 5 Maja 2017 Nigdy czegoś takiego nie było... Ten kolor cyfr o którym piszesz to nie czarny ale ciemny szary fs 36118 stosowany w najnowszym malowaniu 29-ych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRL Napisano 5 Maja 2017 Share Napisano 5 Maja 2017 Już doszedłem do sedna sprawy, po ostatnich remontach numery są czarne jak na Su-22 i Efach. http://www.airplane-pictures.net/photo/826555/89-poland-air-force-mikoyan-gurevich-mig-29a/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 5 Maja 2017 Share Napisano 5 Maja 2017 Już doszedłem do sedna sprawy, po ostatnich remontach numery są czarne jak na Su-22 i Efach. http://www.airplane-pictures.net/photo/826555/89-poland-air-force-mikoyan-gurevich-mig-29a/ Ale się uparles na ten czarny, one nie są czarne tylko ciemno szare... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzes Napisano 5 Maja 2017 Share Napisano 5 Maja 2017 Już doszedłem do sedna sprawy, po ostatnich remontach numery są czarne jak na Su-22 i Efach. http://www.airplane-pictures.net/photo/826555/89-poland-air-force-mikoyan-gurevich-mig-29a/ Jesteś pewny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRL Napisano 5 Maja 2017 Share Napisano 5 Maja 2017 ok, mój błąd ciemno szare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzes Napisano 18 Grudnia 2017 Share Napisano 18 Grudnia 2017 Niestety, dziś w wypadku lotniczym straciliśmy jednego MiGa-29 z 23.BLT w Mińsku Mazowieckim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 18 Grudnia 2017 Share Napisano 18 Grudnia 2017 Dodam jeszcze, że pilot żyje choć mocno poturbowany. Jeśli chodzi o samolot był to numer boczny "67". Na przełomie maja i czerwca wrócił z WZL z nowym jasnoszarym kamuflażem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacko Napisano 18 Grudnia 2017 Share Napisano 18 Grudnia 2017 "67" uczestniczył też czasami w pokazach. Ja go pamiętam akurat z Królewa Malborskiego. Latał nim między innymi Adrian Rojek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jmx62 Napisano 19 Grudnia 2017 Share Napisano 19 Grudnia 2017 Cytat za Interia.pl: "MiG-29 o nazwie własnej "Płk pil. Wojciech Kołaczkowski (1908-2001)", który wczoraj uległ katastrofie nosił numer boczny 67. Był jednym z pierwszych, które trafiły do Polski w lipcu 1989 roku. Niedawno przechodził modernizację w WZL Nr 2 S.A. Wczoraj wieczorem maszyna odbywała lot szkoleniowy, pilotowana przez 28-letniego pilota, który miał nalot około 200 godzin na tym typie. Kontakt z maszyną utracono około godziny 17:15. Pilot wówczas podchodził do lądowania." Można zobaczyć jak wyglądał zanim spadł: albo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzes Napisano 19 Grudnia 2017 Share Napisano 19 Grudnia 2017 A przy okazji szukania informacji o zdarzeniu, dowiedziałem się, że 13 grudnia w Dęblinie roztrzaskał się Puszczyk. Po sześciu latach spokoju znów tracimy sprzęt lotniczy. Oj, źle mi to wygląda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 19 Grudnia 2017 Share Napisano 19 Grudnia 2017 No przecież już w czerwcu tego roku we Włoszech po awaryjnym lądowaniu w polu spalił się Głuszec. Tak więc ogółem są trzy straty w pół roku. Gonimy Indie!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIRO Napisano 20 Grudnia 2017 Share Napisano 20 Grudnia 2017 Wielki Wódz Antoni jak zawsze ma rację. Po co nam śmigłowce, skoro pod jego światłym przywództwem wszystkie pospadywują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.