Skocz do zawartości

Aerograf


Piots

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

A co do maskola to chyba lepszą alternatywa byłabym taśma teflonowa dużego ciśnienia nie ma takze dala by chyba radę

Problemem nie jest uszczelnienie, lecz to, że dysza musi wystawać co najmniej 0,2 mm przed osłonę dyszy i ten dystans normalnie zapewnia grubość o-ringa. A na taśmie wkręcisz dyszę do końca i schowa się pod osłonę. Ale, pewnie jak się odpowiednio nakręci to by się dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna guma - padnie od chemii,

Szukaj teflonowych.

Tak szybko nie padnie. Pisze "NBR"

Choć niektóre krajowe o-ringi mimo "NBR" potrafiły się rozpuszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
… Aerograf i kompresor do 300 złotych. …
Wymogi i wypowiedzi świadczące o braku pocztania wyciąłem.
Łącznie
Dobry żart tynfa wart.

Na początek proponuję poczytać tu i na innych forach, oraz zdefiniować znaczenie użytego zwrotu „coś sensownego”.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

… Aerograf i kompresor do 300 złotych. …
Wymogi i wypowiedzi świadczące o braku pocztania wyciąłem.
Łącznie
Dobry żart tynfa wart.

Na początek proponuję poczytać tu i na innych forach, oraz zdefiniować znaczenie użytego zwrotu „coś sensownego”.

 

a na przykład coś takiego?.

 

http://www.hobbysta.pl/aerograf-130k-double-action-komplet-p-31974.html?osCsid=2mvjeqrbek86carrsafci43dt1

 

http://www.hobbysta.pl/mini-kompresor-aerografow-p-28671.html?osCsid=2mvjeqrbek86carrsafci43dt1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

… Na początek proponuję poczytać tu i na innych forach, oraz zdefiniować znaczenie użytego zwrotu „coś sensownego”.
a na przykład coś takiego?.
Oj! Widzę, ze z czytaniem krucho.
Nie mam. Miałem w ręku kiedy był u mnie kolega Bengal. Można tutaj znaleźć moją wypowiedź na temat tego doświadczenia. Dość świerzą bo z 2014-12-28 10:33.
Mam. Też można poszukać moich wypowiedzi na ten temat. Zresztą nie tylko moich.

 

Także nie podałeś znaczenia, o które prosiłem.

Wobec powyższego ja rezygnuję z dalszego „rozmawiania” z tobą na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja posiadam AS-186 i jestem z niego zadowolony (Jak na razie ).

Cichy prawie bezgłośny co dla mnie jest bardzo ważne - żona nie krzyczy, że nie daje jej spać i pies się nie boi

http://skleptechniczny.pl/wydajny-kompresor-do-aerografu-z-butla-3l-as-186-p3891.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

… Na początek proponuję poczytać tu i na innych forach, oraz zdefiniować znaczenie użytego zwrotu „coś sensownego”.
a na przykład coś takiego?.
Oj! Widzę, ze z czytaniem krucho.
Nie mam. Miałem w ręku kiedy był u mnie kolega Bengal. Można tutaj znaleźć moją wypowiedź na temat tego doświadczenia. Dość świerzą bo z 2014-12-28 10:33.
Mam. Też można poszukać moich wypowiedzi na ten temat. Zresztą nie tylko moich.

 

Także nie podałeś znaczenia' date=' o które prosiłem.

Wobec powyższego ja rezygnuję z dalszego „rozmawiania” z tobą na ten temat.[/quote']

 

 

Strasznie jesteś kolego pretensjonalny w tych swoich wypowiedziach. Jeśli jesteś wkur***ny na resztę społeczeństwa albo nie chce Ci się tak naprawdę nikomu pomagać to oszczędź sobie następnym razem i nie męcz się.

BTW. świeŻa*

 

Jeśli chodzi o aero - podstawa, nie spodziewaj się po nim fajerwerków, aczkolwiek spełnia swoje zadanie. Trwałość wg mnie zależna jest od tego jak właściciel dba o sprzęt. Raczej niska półka. Sensowne aero zaczynają się od Neo For Iwaty.

 

Kompresor - ten bez butli miałem, często było tak, że malowałem długo i ciągle chodził. Potrafiło to zdenerwować. Padł mi manometr, ale oprócz tego działał bez problemu.

 

Kompresor z butlą mam teraz - nieporównywalna różnica, butla się nabija po włączeniu, potem się tylko dobija, więc kompresor nie chodzi bez przerwy i nie grzeje się aż tak jak ten bez zbiornika. Też 'przyjemniej' dla ucha pracuje - przynajmniej ja tak sądzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to poczekam z zakupem i dołożę parę złotych a może coś takiego? Kompletnie nie jestem w temacie aerografów i kompresorów - butla 3 litry to dużo czy mało jak na kompresor do aero? Można ten kompresor rozebrać żeby mniej miejsca zajmował?

 

http://www.hobbysta.pl/aerograf-1007-zbiorniczkiem-bocznym-p-5720.html?osCsid=2mvjeqrbek86carrsafci43dt1

 

http://www.hobbysta.pl/mini-kompresor-186-zbiornikiem-aerografow-p-28670.html?osCsid=2mvjeqrbek86carrsafci43dt1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - zależy. Zależy od tego co przez to rozumiesz, ale 3 litry to nie jest nie wiadomo ile. Wydaje mi się że kompresor jest nie rozbieralny - tzn. na pewno da się to zrobić, ale nie jest do tego przystosowany. Czemu chciałbyś go rozbierać? Nie jest on duży więc też nie będzie zajmował wiele miejsca. Zależy też czy malujesz po kilka części czy będziesz malował powiedzmy 30 minut ciągiem… Wtedy będzie dobijał kilka razy.

 

Ja wybrałem kompresor z butlą, ale to zależy od wielu czynników. Jak ważna jest cena, a masz gdzieś rodzaj dźwięku jaki będzie wydobywany z kompresora, nie przeszkadza Ci że będzie pracował i będziesz malował raczej po kilka kilkanaście minut - bierz bez zbiornika.

 

Ja aero brałbym ze zbiornikiem od góry. Dysza 0,2 jest dobra do małych elementów. Ja mam 0,35 w swoim aero i jest w sam raz ale robię w skali 1/24 - cywile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Mam pytanko dotyczące aerografu H&S Ultra. Podczas jego czyszczenia po odkręceniu jego tylnej części i wyjęciu spustu, w komorze gdzie znajduje się spust znalazłem taką oto uszczelkę:

 

9671fc553bb955af.jpg

 

Czy ktoś mógłby mi wskazać gdzie ta uszczelka powinna się znaleźć?? Czy ma być pod spustem na przycisku zaworu? Z góry dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny, ale czy to nie jest uszczelka z kanału gdzie jest iglica?

Ta uszczelka chyba chroni wnętrze aero przed cofaniem się farby.

Ale pewności nie mam.

Tam z tyłu to o ile pamiętam żadnej innej uszczelki nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że raczej nie ponieważ uszczelka ta była całkowicie czysta a wlot do kanału trochę pobrudzony farbą. Kilka razy wyciągałem iglicę do tyło aero i powinna być ubrudzona od farby :/ Byłbym wdzięczny gdyby ktoś sprawdził w swojej Ultrze gdzie jest umiejscowiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą rozkręciłem mojego Ultra i nie widzę tam nigdzie żadnej innej uszczelki - tylko ta która jest w kanale, tuż za komorą w której pracuje spust.

Wydaje mi się, że to jest ta uszczelka, ale słabo ją widać bez wyjmowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. tylko, że zgodnie z instrukcją to ta uszczelka powinna być pomiędzy korpusem a tą mosiężną tulejką w której jest wyżłobienie na śrubokręt a ja tej tulejki nie odkręcałem... jak ją włożę za nią to ta uszczelka będzie pracowała razem z iglicą bo nic jej nie trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.