Jump to content

Hajaty wINcYj niż CZy ;-)


Szydercza Gała
 Share

Recommended Posts

Z kolesioFcem mym Lipą doszliśmy ostatnio do wniosku, że trzeba nam zlepić sobie tą samą latałkę i tym razem w tym samym czasie. Wybór padł na tytuowego Hajata od Army w 1/72.

Gdyby ktoś jeszcze był zainteresowany przyłączeniem sie do naszego wesołego projekciku, serdecznie zapraszamy. Osobiście posiadam wersję dla samobUjcUF:

 

1.jpg

 

Zasadniczo zamiezamy ruszyć z tematem jakoś w lutym, muszę najpierw rozprawić się z japońską HAŃBĄ na gąsiennicach :haha:

Edited by Szydercza Gała
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Chętnie, gdyby nie młodzieżowa skala. Niemniej będę podpatrywać przez lornią.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, marek d napisał:

Szyderiusz nic nie mówił o ograniczeniu skali, także ten....

1884184100_Beznazwy.jpg.53263d72de5ed9507c522d9a6b4e704d.jpg

 

Niby tak, nawet mam jednego Franciszka 1:48 w szafie. Tyle, że zacząłem już dłubać przy innym pulpeciarzu i na razie nie chcę tego porzucać.

Niemniej z radością  popatrzę.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, DamianPoltorak napisał:

A tak btw, w 1/48 co lepiej wybrać? Hasegawe czy Tamke?

Zrobiłem oba.

Zdecydowanie Hasegawa.

Tamiya okoł 40 letni projekt. Część lini wklęsłych część wypukłych. Kabina jak w maczbksie.   :cool:

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, zegeye napisał:

Kurde, kurde..... a może bym?

Też mi przemknęło to przez myśl, ale primo budżet na ten miesiąc jest już przekroczony, secundo z moim tempem do byście tego warsztatu przez rok nie zamknęli 😁

Link to comment
Share on other sites

OK, więc tak Hajaty muszą być w 1/72, z preferencją Army, ale tu sie upierał nie będę, chyba że kumoter Lipa jest kompletnie zafiksowany. Nie po to wymyśliliśmy sobie taki projekcik w 72 żeby potem nasze ulepki wyglądały jak zabawki dzieci z podstawówki na tle wielkich mutasUF w 1/48 , NO GO panowie :haha: 

 

Edited by Szydercza Gała
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Szydercza Gała napisał:

Nie po to wymyśliliśmy sobie taki projekcik w 72 żeby potem nasze ulepki wyglądały zabawki dzieci z podstawówki na tle wielkich mutasUF w 1/48

Oj dobrze że uprzedziłeś, już chciałem się ładować z 1/32. :haha:

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

W sumie :hmmm:

Hajata mam, nawet w 72 -wójce, i nawet  Armowego. Tylko chyba umiejętności rzemieślnicze mam za słabe by stawać w konkury z takimi ulepiaczami  :wink:

Edited by abtb
Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, Szydercza Gała napisał:

Nie po to wymyśliliśmy sobie taki projekcik w 72 żeby potem nasze ulepki wyglądały jak zabawki dzieci z podstawówki na tle wielkich mutasUF w 1/48 , NO GO panowie :haha:

 

10 godzin temu, marek d napisał:

Szyderiusz nic nie mówił o ograniczeniu skali, także ten....

 

Sam widzisz. To wisiało w powietrzu. NO GO.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak Syderius Galus rzecze. Słabo by te nasze pszczUłki wyglądały przy murzyńskich ptaszkach:szczerbol: Do tego jak z tej samej stajni to i łatwiej linijkę przyłożyć:mrgreen:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

No dobra, skusiłem się. Ale nie myślę czekać do lutego. W lutym to muszę mieć to już z głowy 8-) Nie pokazuję pudełka, bo już koledzy wrzucili....
To od razu robota.  Zastosowałem kilka części z zestawu żywic Arma Hobby dołączanych promocyjnie. 8-)
 

Amz93PnD_o.jpg

 

REYo5lR2_o.jpg

 

VaxxMZ7J_o.jpg

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Dobrze, że znalazł się jakiś ochotnik by wejść pierwszy na pole minowe. Teraz wystarczy stąpać po jego śladach.

laughing.gif

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Szydercza Gała napisał:

Już jestem :szczerbol:

Obrazek

No nie rozśmieszaj, czyj to warsztat? Albowiem konkurencja szabelkę pierwszeństwa z rączki wytrąciła i pognała hen do przodu

W dniu 22.01.2024 o 10:15, zegeye napisał:

 

REYo5lR2_o.jpg

:odlot:

Edited by giberes
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.