Skocz do zawartości

Aerograf cz.2


Tap-chan

Rekomendowane odpowiedzi

.Pytanie teraz co zrobić z ultrą, sprzedać czy zostawić do podkładów/lakierów bo mam jeszcze dysze 0.4

Warto mieć więcej niż jeden aerograf. I nie chodzi tylko o podkłady, czy lakier. Ostatnio kombinowałem z malowaniem na 2 aerografy jednocześnie przy cieniowaniu. W jednym kolor podstawowy, w drugim rozjaśniony. Można wtedy na bieżąco korygować uzyskany efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, w budżecie ok. 500zł co kupić sensownego? Założenia to pancerka 1:35 i lotnictwo 1:48.

Skłaniam się ku: Harder & Steenbeck Evolution Silverline z dyszą 0,2 i później dokupienie ewentualnie dyszy 0,4 i większego zbiorniczka.

Ważne żeby był dostęp do części zamiennych i dysza "wkładana" nie wkręcana.

Edytowane przez 5pirit
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę miał używanego Evolutiona za tą kwotę. Dwie dysze - 0.15 i 0.2 (trzy ze zużytą do nakładania podkładu), dwie iglice. Zestaw zapasowych uszczelek oraz skrobak do czyszczenia ze zaschniętej farby.

W następnym tygodniu jak tylko Iwata dotrze do mnie. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, 5pirit napisał:

Ważne żeby był dostęp do części zamiennych i dysza "wkładana" nie wkręcana.

Szkoda, że to jakość nie jest ważna. 

W tych pieniądzach można mieć dwa świetne aerografy do tych celów i nawet się nie trzeba obawiać o części zamienne, bo są zbędne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, 5pirit napisał:

Producent Taiwan widzę, zgadza się? W naszym kraju idzie to kupić, czy tylko z niemiec ciągnąć?

Co miałeś na myśli, że nie trzeba się martwić o części do nich?

 

Tak, Sparmaxy robią na Tajwanie.

Kupisz w Polsce. Np:

https://exito.sklep.pl/pl/p/SPARMAX-884023-Aerograf-SP-20x-dysza-0.2mm/37281

 

A jeżeli chodzi o części... przy takich cenach po prostu kupujesz nowego tajwańczyka. :P Albo Ultrę, która kosztuje tyle samo.

IMO warto faktycznie przejrzeć wątek bo w granicach 400-500zł zapewne znajdziesz inne niż H&S aerografy. Też solidne.

 

Edytowane przez Herod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem dzisiaj moją iwatę HP-BH. Akurat będę nakładał brązowe i zielone smugi na Mardera I więc będę miał okazję to testów aerografu.

Póki co nie podoba mi się kształt spustu ale to chyba kwestia przyzwyczajenia. H&S ładnie przylega do palca podczas gdy ten z Iwaty ześlizguje się z opuszka. Trochę to mało komfortowe przy czymś co ma służyć malowaniu małych elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem wczoraj ten filmik. Niby fajny pomysł, ale wykonanie już słabe. Jedynie do podkładu? No ale na co komu aero do podkładu, którego głównym atutem są szybkie zmiany kolorów? Za tą cenę wolałbym Sparmaxa SP-35c, przynajmniej można go używać do czegoś więcej niż tylko podkład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To racja, kupują PS-290 tylko do podkładu i lakieru. Pytanie - czy kładłbyś lakier tym dziwolągiem? PS-290 jest, rzekłbym, stworzony do kładzenia podkładów i lakierów. Natomiast ten Sparmax zaledwie "nadaje się" do tej roboty, bo w innych kwestiach odpada.

I teraz pytanie główne, czy gdybyś miał wybrać, to kupiłbyś tego Sparmaxa za €60, czy wolałbyś wyłożyć drugie tyle na PS-290?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój pierwszy aerograf to klon iwaty ,wypolerowałem igłę wycentrowałem dyszę i do tej pory służy mi do kładzenia podkładów i lakierów,(dysza 0.4).

Następnie kupiłem H&S ultra i tu niestety się zawiodłem , aerograf w stosunku do chińczyka wykonany świetnie ,ale niestety bardzo brakowało mi regulacji skoku igły(chińczyk ją miał i bardzo się przyzwyczaiłem).

Więc zakupiłem H&S evo i to było to.Evo służy mi do dokładnego malowania ,a ultra poszła w drugie ręce,chińczyk nadal w użyciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z użytkowników próbował zamontować tylną część aerografu z blokadą iglicy z jednego modelu aerografu do marki albo innego modelu aerografu?

Tak jak na tym filmie od piątej minuty:

-= KLIKNIJ =-

A może ktoś konkretnie wie, i montował tą część do aerografu Ultra H&S od innej marki.

Może to trochę "januszostwo", ale jak może to zadziałać, to czemu nie?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam aero Paasche TGX Vision. Mam problem bo zawór nie zamyka mi dopływu powietrza. Muszę palcem go dać do góry, żeby się zamknął. Nie zawsze nie zamyka, ale bardzo często i w ogóle jakoś topornie chodzi. Co może być nie tak? Aero był dzisiaj dokładnie czyszczony bo miałem w spuście farbę.  Nie wiem jak się tam dostała, czy to ja przez przypadek przechyliłem zbiornik i pociekła czy o co chodzi? Czy mogłem coś źle złożyć po wyczyszczeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem zamiar zrobić sobie hybrydę Patrot 105 Badgera z Velocity Badger Renegade regulacją skoku iglicy.,który był żeniony na allegro za 60 zł bo uszkodzony miał coś tam.Dla części cena wręcz śmieszna .Nie zdążyłem go wziąć bo ktoś mnie ubiegł.Jak na filmiku widać te japonce są kompatybilne.Mniemam ,że wiele firm ma podobne grające ze sobą co niektóre części różnych modeli aerków jak te rączki właśnie chociażby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.