Skocz do zawartości

Czy aerograf jest potrzebny?


borygo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem tu początkujący, mam w planie co najmniej 3 modele 1:48 (śmigłowce), i zastanawiam się, czy aerograf jest konieczny? Czy nie da się malować pędzlem? Podejrzewam, że różnica w efekcie jest gigantyczna, ale wolałbym się upewnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aerografem maluję się łatwiej szybciej i przyjemniej wszystko da się pomalować pędzlem ale żeby dobrze to wyglądało to naprawdę potrzeba dobrych umiejętności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, borygo napisał:

Cześć, jestem tu początkujący, mam w planie co najmniej 3 modele 1:48 (śmigłowce), i zastanawiam się, czy aerograf jest konieczny? Czy nie da się malować pędzlem? Podejrzewam, że różnica w efekcie jest gigantyczna, ale wolałbym się upewnić.

Oczywiście,że nie jest jeśli opanujesz malowanie pędzelkiem staniesz się jego wirtuozem.Są tacy co malują pędzlem i na prawdę świetnie im to wychodzi.Aerografem zrobisz to szybciej dokładniej i lepiej.Nie oznacza to jednak,że inaczej nie da rady.Sam maziałem pędzelkiem i wiem  jak to jest na samym początku. .Niemniej jednak aerograf ma to coś.Z czasem jak się mocniej wciągniesz na dobre w to ...to uwierz mi będziesz spoglądać w stronę tego urządzenia.A jak pozwolą finanse to ło matko nie ma zmiłuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Rozumiem, że jak ktoś jest mistrzem, to i pędzlami da radę. Ale trochę się obawiam ile by mi zajęło dojście do poziomu, gdzie powierzchnie będą dobrze wyglądały.


A jeśli mowa o aerografach, to dla początkującego ile by kosztował? (jak rozumiem razem z kompresorem). Czy ma sens szukanie używanych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, borygo napisał: