Skocz do zawartości

Arma Hobby - zapowiedzi i nowości lotnicze


Roland_Sebastian

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 19.09.2024 o 12:33, letalin napisał:

 

F-104? To byloby faktycznie calkowitym zaskoczeniem.  

Fi-104 mógłby jeszcze bardziej zaskoczyć 🤔😋

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.09.2024 o 00:16, mirage3 napisał:

Żbik znad Afryki 

 

image.png.57045db9ac3a61fc7af50c7cbe5303d8.png

I niby darmowe dodatki do modelu.

Edytowane przez Xmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo lepiej wydać kolejną ajrakobrę..😁

Czy naprawdę ktoś się jeszcze łudzi, że AH podejmie jeszcze jakiś "niszowy" polski temat ?!!

Takie rzeczy uświadczymy już prędzej od Eduarda niż od AH 😁

Edytowane przez arhtus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, arhtus napisał:

Bo lepiej wydać kolejną ajrakobrę..😁

Czy naprawdę ktoś się jeszcze łudzi, że AH podejmie jeszcze jakiś "niszowy" polski temat ?!!

Takie rzeczy uświadczymy już prędzej od Eduarda niż od AH 😁

Ja to bym chciał Lim-a 5/6/bis (+ MiG-17F) w jakości ich np. Jaczka.

Tu, akurat konkurencja słaba.

Nawet ostatni Airfix.

Przemek

Edytowane przez PrzemekW
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, arhtus napisał:

Czy naprawdę ktoś się jeszcze łudzi, że AH podejmie jeszcze jakiś "niszowy" polski temat ?!!

 

Ja się nie łudzę. Robią mainstream, bo ich technologia jest za droga na niszowe tematy. Tego się nie przeskoczy. Jednak dlaczego Wilga miałaby być ze stalowych form od AH, a nie z druku 3D od np. Lukgrapha? To jest bardziej prawdopodobne. Ja miałem marzenie zobaczyć PWS-10 z AH, ale właśnie się rodzi z 3D od tego drugiego świetnego producenta. To jest technologia odpowiednia do niszowych, a dla AH byłby to ekonomiczny samobój.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobrze, ale czy to jest "mainstream " ?????

zbudowano pewnie z 10 sztuk, a Wilga latala ( lata ) w 27 krajach

Mysle, ze po prostu Wilgi nie lubia, albo technologicznie ( jako model ) jest za trudna

a ja chcialbym zbudowac jeszcze 2 ( conajmniej ) ale nie z Amodela...

Dodana grafika jest tylko przykladem, bo wiem ze z Zabusia ciesza sie koledzy od " patykow "

JN-1.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, letalin napisał:

Ja się nie łudzę. Robią mainstream, bo ich technologia jest za droga na niszowe tematy. Tego się nie przeskoczy. Jednak dlaczego Wilga miałaby być ze stalowych form od AH, a nie z druku 3D od np. Lukgrapha? To jest bardziej prawdopodobne. Ja miałem marzenie zobaczyć PWS-10 z AH, ale właśnie się rodzi z 3D od tego drugiego świetnego producenta. To jest technologia odpowiednia do niszowych, a dla AH byłby to ekonomiczny samobój.

Przecież Wilgę w 3D drukuje Art of Trans/ #D Polish Wings.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 To nie jest producent wykorzystujący technologię w optymalny sposób i mogący konkurować jakością ze wspomnianym Lukgraph. Na stare lata zrobiłem się wybredny. Porównaj PWS-26 obu producentów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swojej wcześniejszej  wypowiedzi nie zgłaszałeś uwag tego typu

:D

3 minuty temu, letalin napisał:

 Porównaj PWS-26 obu producentów. 

Już dawno porównałem, chociaż Lukgraph też nie jest bez winy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, BRAVO112 napisał:

no dobrze, ale czy to jest "mainstream " ?????

zbudowano pewnie z 10 sztuk, a Wilga latala ( lata ) w 27 krajach

Mysle, ze po prostu Wilgi nie lubia, albo technologicznie ( jako model ) jest za trudna

a ja chcialbym zbudowac jeszcze 2 ( conajmniej ) ale nie z Amodela...

Dodana grafika jest tylko przykladem, bo wiem ze z Zabusia ciesza sie koledzy od " patykow "

JN-1.jpg


Wilga nie brała udziału w żadnej wojnie, nie zestrzeliwał na niej przeciwników żaden Hartmann, Preddy czy inny Finnucane - to już na wstępie ogranicza liczbę amatorów sklejenia takiego modelu.

Poza tym co ma short run z Fly do modeli Army ze stalowych form? Nie ta technologia, nie te nakłady potrzebne, żeby formy się zwróciły. Wilga to jest temat właśnie dla takiego Fly czy, jeśli ma być koniecznie polski wytwórca, Answera.

  • Like 1
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak tak z pewną nieśmiałością podpowiedziałbym Wilgę jako kolejny temat lotniczy dla Miniart. Wypuścli w n-pudełkach  P-47, teraz do sklepów zmierza Junkers F-13 (międzywojenny pasażerski, nikogo nie zestrzelił, żaden powszechnie znany pilot na nim nie latał = małoatrakcyjny).
W końcu Miniart, to jakby niebyło ma już jakieś związki z Polską (na pudełkach jest Made in Poland), formy i wtryski też o ile mi wiadomo są robione w jakimś zakresie w Polsce.
Myślę że przy ich tendencji do wypuszczania modeli w wielu pudełkach i wariacjach Wilga to temat idealny i do tego zupełnie niezagospodarowany. Do tego Miniart jest już wystarczająco rozpoznawalną marką, żeby ich Wilga odniosła sukces eksportowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
3 godziny temu, BRAVO112 napisał:

nie rozumiem tego podpisu " POLSKA DUMA"


Polska firma, która z powodzeniem zaistniała na rynkach zagranicznych, której produkty śmiało konkurują z firmami zagranicznymi, a niektóre wręcz dorównują najlepszym to chyba jest powód do dumy 😉 firma robi swoje i zdobywa rynek zagraniczny, mimo tego że w rodzimym kraju modelarze zamiast się z tego cieszyć i wspierać, to najeżdżają na nią na forach bo nie chce robić niszowych i nieopłacalnych tematów typu Iskra czy inny Łoś 😉 

  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Greif locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.