Mikele Napisano 7 Września 2014 Share Napisano 7 Września 2014 (edytowane) Z pretensjami do realiów przełomu lat 70/80tych a przy okazji i obecnych. ;) Narzekanie na to, że czystej krwi myśliwiec może przenosić bomby to jakby marudzić, że limuzyna ma za mocny silnik i szpere Edytowane 7 Września 2014 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOMI21 Napisano 7 Września 2014 Share Napisano 7 Września 2014 Z pretensjami do realiów przełomu lat 70/80tych a przy okazji i obecnych. ;) Sorry, taki mamy klimat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek_66 Napisano 14 Stycznia 2015 Share Napisano 14 Stycznia 2015 Podobno na wszystkich polskich MiGach są te wzmocnienia na skrzydłach: Ja robię 111 w malowaniu okolicznościowym "Mirosław Feric", z szachownicami na górnych powierzchniach, ale przed modernizacją. Przyglądam się wszystkim zdjęciom 111 i tych wzmocnień nie widzę. Na poniższych zdjęciach mam wrażenie, że byłyby widoczne, gdyby były: Czy można to jakoś ew. potwierdzić? Zdjęcia z airliners.net i jetphotos.net do celów dyskusyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 14 Stycznia 2015 Share Napisano 14 Stycznia 2015 Nie wszystkie maja te nakładki , tylko te gdzie podczas remontów znaleziono pekniete żeberka skrzydeł . 111 i 105 nie ma tych łat http://www.airplane-pictures.net/photo/458764/105-poland-air-force-mikoyan-gurevich-mig-29a/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacko Napisano 14 Stycznia 2015 Share Napisano 14 Stycznia 2015 Nie wszystkie maja te nakładki , tylko te gdzie podczas remontów znaleziono pekniete żeberka skrzydełA tak z ciekawości: te pęknięcia wpłynęły jakoś na resurs płatowców albo jakieś okresy między przeglądami/remontami czy coś w tym stylu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 14 Stycznia 2015 Share Napisano 14 Stycznia 2015 MiGi-29te są obsługiwane według stanu technicznego, nie po resursach. Stąd m.in. wynika to, że na części samolotach te wzmocnienia są a na innych ich nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 31 Stycznia 2015 Share Napisano 31 Stycznia 2015 Jaki fotel jest w MiGu-29 nr 56? Z pelnymi pasami czy pod uprzaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 2 Lutego 2015 Share Napisano 2 Lutego 2015 SMT 9-18 ma garb taki jak 9-12 czy 9-13? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 2 Lutego 2015 Share Napisano 2 Lutego 2015 Chyba juz wiem: John Cool rzecze tak: "9.18 był następnym z kolei wcieleniem SMT, powstałym po przejęciu firmy przez nowe kierownictwo. W lutym 1999 roku bowiem w wyniku rotacji personalnych Korżujew odchodzi. W międzyczasie nowym generalnym dyrektorem konstruktorem RSK MiG został Nikołaj Nikitin. Postanowiono też dalej rozwijać SMT. Tym razem zmieniono aranżację kokpitu (trzy ładne wyświetlacze MFI-10-6 produkcji Technokompleks). Podstawowa różnica to radiolokator Żuk-M/ME mający zespół antenowy w postaci panelu szczelinowego, więc zaoszczędzono nieco masy. Z zewnątrz charakteryzuje go brak sprawiającego problemy zbiornika konforemnego. Samolot może przenosić dwa podskrzydłowe zbiorniki o pojemności 1150 litrów każdy, oraz nowy zbiornik podkadłubowy o powiększonej pojemności 2000 litrów (w porównaniu do 1500 litrów w starszych wersjach). 9.18 poszedł do Jemenu. Nie jest jasne jakie wcielenie SMT posiada Erytrea, ale najprawdopodobniej jest to właśnie 9.18. http://il2forum.pl/index.php?topic=7120.15 Z kolei tu http://www.mars.slupsk.pl/fort/mig/mig-29-ye.htm jest rysunek jemenskiego smt, a tu http://www.mars.slupsk.pl/fort/mig/default.htm info ogolne o izd. 9-18. Wychodzi na to, ze garbik jak w 9.12 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 15 Lutego 2015 Share Napisano 15 Lutego 2015 Co ciekawe, zarówno producent LBOB-100 jak i wikipedia mówią tylko o Su-22. Lotnicza bomba wagomiaru 100 kg przeznaczona do niszczenia siły żywej, umocnień polowych i celów lekko- i nieopancerzonych. Przenoszona przez samoloty szturmowo – bombowe Su-22M4Nitro-Chem S.A. polska bomba odłamkowo-burząca wagomiaru 100 kg. Opracowana w ramach programu o kryptonimie Mokrzycko. Produkowana w zakładach ZCh Nitro-Chem oraz ZM Kraśnik (obecnie Bumar Amunicja SA). Przenoszona przez samoloty Su-22M4 Polskich Sił PowietrznychWikipedia Ciekawe czy ktoś ma jakieś zdjęcia tych bomb podwieszonych pod MiGa i czy w ogóle kiedykolwiek z tym latano. Prosze... http://www.zoom.mon.gov.pl/static/zdjecia/5_5.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaesz Napisano 16 Lutego 2015 Share Napisano 16 Lutego 2015 Na jakiej podstawie sądzisz, że to ta bomba? Jestem wręcz prawie pewien twojego błędu. Polska bomba ma cztery stabilizatory, natomiast na zdjęciu widać ich znacznie więcej i do tego pierścienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dżak_Stronk Napisano 22 Lutego 2015 Share Napisano 22 Lutego 2015 Hej, mam pytanie do migowców-smokerówców co to jest "Antyfryz" i co mowia te 2 napisy - 1 z podwojna fala i ten obok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boros Napisano 1 Marca 2015 Share Napisano 1 Marca 2015 Szukam zdjęć z końcowego okresu służby naszych MiG-29 w malowaniu z czasów układu warszawskiego a przed przejściem na kolory nato. Jeśli ktoś miałby zdjęcia z owego remontu na którym był zmieniany kolor kamo było by super. Mam zamiar zrobić model MiG-29 UB nr 15 właśnie z tego remontu. Choć zdjęciami innych migów w oryginalnym kamo nie pogardzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dżak_Stronk Napisano 2 Marca 2015 Share Napisano 2 Marca 2015 Aeroplan z Mig-29, tam sporo zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 2 Marca 2015 Share Napisano 2 Marca 2015 Szukam zdjęć z końcowego okresu służby naszych MiG-29 w malowaniu z czasów układu warszawskiego a przed przejściem na kolory nato. Jeśli ktoś miałby zdjęcia z owego remontu na którym był zmieniany kolor kamo było by super. Mam zamiar zrobić model MiG-29 UB nr 15 właśnie z tego remontu. Choć zdjęciami innych migów w oryginalnym kamo nie pogardzę. Jutro postaram sie zeskanowac Ci z Polish Wings malowanie MiGa-29 UB nr 15 w pierwszym malowaniu... Podaj mi swojego maila np na priv to Ci je wysle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boros Napisano 2 Marca 2015 Share Napisano 2 Marca 2015 Nie mam tego aeroplanu. Kiedyś widziałem go na allegro ale bez płyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 2 Marca 2015 Share Napisano 2 Marca 2015 Hej, mam pytanie do migowców-smokerówców co to jest "Antyfryz" i co mowia te 2 napisy - 1 z podwojna fala i ten obok Antyfryz to po prostu płyn odmrażający. Wrzuciłem też 2 zdjęcia z napisami, o które ci chodziło. Zaciągnij je sobie w oryginalnym rozmiarze: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dżak_Stronk Napisano 3 Marca 2015 Share Napisano 3 Marca 2015 Dziękuję net_sailor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 10 Marca 2015 Share Napisano 10 Marca 2015 Czy podczas lotow z cwiczebnymi pociskami UZR-60 badz UZR-73 podwiesza sie jeden czy dwa te pociski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Świderski Napisano 10 Marca 2015 Share Napisano 10 Marca 2015 Antyfryz to po prostu płyn odmrażający. Nie wprowadzaj zametu, antyfryz jest plynem w instalacji chlodzenia stacji radiolokacyjnej [byl tez stosowany na MiG-23] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacko Napisano 10 Marca 2015 Share Napisano 10 Marca 2015 Najogólniej rzecz ujmując, antyfryz jest płynem do chłodnic (obniżającym temperaturę zamarzania). Stosowany też np. w silnikach spalinowych (to co wlewamy do chłodnic w samochodach ;)). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Świderski Napisano 10 Marca 2015 Share Napisano 10 Marca 2015 Jacko masz racje, ale, kolega net_sailor używając zwrotu "płyn odmrażający" wprowadza zamieszanie, można to odczytać jako płyn do odmrażania np. przedniej szyby, [czyż nie?] która w samolotach tez jest odmrażana i np w MiG-23 i 29 jest to ogrzewanie a w MiG-21 instalacja przeciwoblodzeniowa bazuje na spirytusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 10 Marca 2015 Share Napisano 10 Marca 2015 Fakt, że moją zbyt skrótową informację można było zrozumieć dwojako, choć miałem na myśli płyn chłodnicowy a nie do szyb. Za brak precyzji przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 12 Marca 2015 Share Napisano 12 Marca 2015 A odpowie mi ktos w sprawie tych pociskow szkolnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 12 Marca 2015 Share Napisano 12 Marca 2015 W Malborku podwieszają jeden UZR, chyba w Mińsku jest tak samo: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.