MAREK74 Napisano 10 Grudnia 2019 Share Napisano 10 Grudnia 2019 Witam, przedstawiam ostatnio ukończony model. Malowany głównie MrHobby seria H i na to lakier bezbarwny Microscale. Dodałem blaszki Eduarda do kokpitu i komór podwozia oraz żywiczną dyszę silnika. ACMI z przerobionego Sidewindera. Od siebie kilka elementów dodatkowych w kokpicie i komorach podwozia. Kalkomanie Twobobs. Travel pod i drabinka "pożyczone" z zestawu Hasegawy. Oryginał był bardzo czysty i wszelkie wykonane przeze mnie brudzenie jest bardzo oszczędne (być może nawet za mocne). Na zdjęciach tego samolotu owiewka ma niebieskawy odcień i chciałem coś podobnego uzyskać, choć na zdjęciach modelu efekt wygląda na przesadzony. Zapraszam do oglądania i komentowania. 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano 10 Grudnia 2019 Share Napisano 10 Grudnia 2019 Nie znam się więc mi się podoba. Elegancki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.J.89763 Napisano 10 Grudnia 2019 Share Napisano 10 Grudnia 2019 Podoba się. Bardzo ładnie wykonany model 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 10 Grudnia 2019 Share Napisano 10 Grudnia 2019 Ładnie i czysto, mam tylko zastrzeżenie do tej turkusowej owiewki, dlaczego tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamsky Napisano 10 Grudnia 2019 Share Napisano 10 Grudnia 2019 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kzugaj Napisano 10 Grudnia 2019 Share Napisano 10 Grudnia 2019 Bardzo ladny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudy0007 Napisano 10 Grudnia 2019 Share Napisano 10 Grudnia 2019 Ładny, czysty. Mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...