MAREK74 Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Witam, przedstawiam ostatnio ukończony model. Malowany głównie MrHobby seria H i na to lakier bezbarwny Microscale. Dodałem blaszki Eduarda do kokpitu i komór podwozia oraz żywiczną dyszę silnika. ACMI z przerobionego Sidewindera. Od siebie kilka elementów dodatkowych w kokpicie i komorach podwozia. Kalkomanie Twobobs. Travel pod i drabinka "pożyczone" z zestawu Hasegawy. Oryginał był bardzo czysty i wszelkie wykonane przeze mnie brudzenie jest bardzo oszczędne (być może nawet za mocne). Na zdjęciach tego samolotu owiewka ma niebieskawy odcień i chciałem coś podobnego uzyskać, choć na zdjęciach modelu efekt wygląda na przesadzony. Zapraszam do oglądania i komentowania. 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek d Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Nie znam się więc mi się podoba. Elegancki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.J.89763 Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Podoba się. Bardzo ładnie wykonany model 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solo Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Ładnie i czysto, mam tylko zastrzeżenie do tej turkusowej owiewki, dlaczego tak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adamsky Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kzugaj Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Bardzo ladny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudy0007 Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Ładny, czysty. Mi się podoba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengal Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Podoba się Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...