TReS Napisano 24 Listopada 2017 Share Napisano 24 Listopada 2017 Nie, jak go rozkręcisz do mycia masz 8-9 części może, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skarga Napisano 24 Listopada 2017 Share Napisano 24 Listopada 2017 A w budowie jest prostszy od Ultry? Tzn czy po rozkręceniu nie ma miliona części :P Jeżeli masz problemy z liczeniem, a jak widać masz, to może zamiast aerografu kup pędzel ławkowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milczacy Napisano 24 Listopada 2017 Share Napisano 24 Listopada 2017 Potwierdzam. Ultra jest prosta, że już chyba bardziej nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisa Napisano 24 Listopada 2017 Share Napisano 24 Listopada 2017 Ultra sprawia problemy i są problemy z jej czyszczeniem??? No nie wierzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 25 Listopada 2017 Share Napisano 25 Listopada 2017 Ultra sprawia problemy i są problemy z jej czyszczeniem??? No nie wierzę Sprawia problemy ,ale czyści się łatwo. Dlatego chce teraz coś równie kompatybilnego. Skarga Świetny pomysł. Będzie do detali jak znalazł ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skarga Napisano 25 Listopada 2017 Share Napisano 25 Listopada 2017 Dlatego chce teraz coś równie kompatybilnego. Kompatybilnego z czym??? Czy ty rozumiesz słowa których używasz? I teraz problem zasadniczy. Jakie to ULTRA sprawia problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 25 Listopada 2017 Share Napisano 25 Listopada 2017 Dlatego chce teraz coś równie kompatybilnego. Kompatybilnego z czym??? Czy ty rozumiesz słowa których używasz? I teraz problem zasadniczy. Jakie to ULTRA sprawia problemy? Chodziło mi o łatwość rozkręcenia i czyszczenia. Nie czepiaj się słówek. A swoje problemy z Ultrą opisywałem już kiedyś w innym temacie. A poza tym co za różnica jakie mam problemy z Ultrą? Może mam kaprys i chcę kupić aerograf z wyższej półki i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz.B Napisano 25 Listopada 2017 Share Napisano 25 Listopada 2017 Ultra to mój pierwszy areograf, ale nie widzę nic skąplikowanego w jego czyszczeniu czy odkręcaniu. Jak można jeszcze łatwej odkręcić te 2 części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 25 Listopada 2017 Share Napisano 25 Listopada 2017 Ultra to mój pierwszy areograf, ale nie widzę nic skąplikowanego w jego czyszczeniu czy odkręcaniu.Jak można jeszcze łatwej odkręcić te 2 części? Tak wiem, że jest on prosty. Dlatego chcę żeby mój następny też taki był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrykvel Napisano 25 Listopada 2017 Share Napisano 25 Listopada 2017 A to jakich farb i środka do czyszczenia używasz, że musisz go tak rozbierać? Jak chcesz już szaleć to coś takiego bym brał. Tylko branie takiego sprzętu do farb pokroju AK, Vallejo i wszelkich winylowych mija się kompletnie z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 25 Listopada 2017 Share Napisano 25 Listopada 2017 A to jakich farb i środka do czyszczenia używasz, że musisz go tak rozbierać? Jak chcesz już szaleć to coś takiego bym brał. Tylko branie takiego sprzętu do farb pokroju AK, Vallejo i wszelkich winylowych mija się kompletnie z celem. Używam Tamyia i rozcieńczalnika Mr.Color Thinner. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrykvel Napisano 25 Listopada 2017 Share Napisano 25 Listopada 2017 Też używam tego zestawu i aerograf myje acetonem. Jedynie co odkręcam to mocowanie iglicy i przesuwam ją parę razy w obie strony, by kompletnie wypłukać farbę. Od paru lat nie miałem powodu, by rozbierać aerograf na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogalos Napisano 30 Listopada 2017 Share Napisano 30 Listopada 2017 Witam, przymierzam się do kupna nowego aerografu. Jako że do tej pory używam H&S Ultra, naturalnym następcą wydaje mi się H&S Evolution Silverline. Mam pytanie do osób, które korzystały z obydwu modeli - czy po przesiadce na Evolution da się odczuć wyraźną różnicę, w stylu mniejszy odkurz, większy komfort malowania? Czy też Evolution to taka bardziej wypasiona Ultra z bajerami? Ten system kontroli farby sprawdza się w praktyce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flachenty Napisano 30 Listopada 2017 Share Napisano 30 Listopada 2017 Nie używałem ultry, ale do Evo bardziej pasuje że to Infinity bez bajerów. dysza, iglica , aircapy są te same co w infinity, a po dokupieniu quickfixa użytkowo to prawie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 30 Listopada 2017 Share Napisano 30 Listopada 2017 Dysze, iglice i aircapy są takie same i do Ultry, i do Eveolution, i do Infinity. Podobnie jak niektóre uszczelki i niektóre inne części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogalos Napisano 1 Grudnia 2017 Share Napisano 1 Grudnia 2017 Ok, skoro podzespoły są te same, to rozumiem że maluje się pewnie i jednym i drugim bardzo podobnie? Jeśli tak, to zastanawiam się czy lepiej nie dołożyć stówki i zainwestować w coś zupełnie innego, np. w chwalonego na forach Procon Boy PS-289 Platinium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 1 Grudnia 2017 Share Napisano 1 Grudnia 2017 Ja Evo nie miałem w ręki, ale swego czasu przesiadłem się z Ultry na Infinity i to był jednak duży przeskok, choć bez jakiegoś szału, ale zdecydowanie było warto, inny komfort pracy. Co do PS-289 to nie wypowiadam się bo nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 2 Grudnia 2017 Share Napisano 2 Grudnia 2017 Panowie czy myślicie, że ten aero: https://www.mojehobby.pl/products/Aerograf-TGX-Vision-4715380.html to to samo co tu: https://spraygunner.com/paasche-vision-tgx-2f/ Różnica w cenie jest kolosalna i zastanawiam się czy ten tańszy to nie jakaś podróba lub zamiennik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 3 Grudnia 2017 Share Napisano 3 Grudnia 2017 Podpowiecie jaki kupić aerograf, żeby był tolerancyjny na rozrzedzenie farby? Chodzi mi, żeby dobrze współpracował z każdą farbą i z różnie rozcieńczoną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flachenty Napisano 3 Grudnia 2017 Share Napisano 3 Grudnia 2017 Nie ma takich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas89 Napisano 3 Grudnia 2017 Share Napisano 3 Grudnia 2017 Nie ma takich. To może chociaż taki który jest mniej kapryśny od Ultry ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cooper69 Napisano 3 Grudnia 2017 Share Napisano 3 Grudnia 2017 Nie ma takich. To może chociaż taki który jest mniej kapryśny od Ultry ;) Farby zmień na niewujowe i problem zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 4 Grudnia 2017 Share Napisano 4 Grudnia 2017 Nie ma takich. Albo z drugiej strony, wszystkie są takie. Dobór rozmiaru dyszy (a nikt nie każe dysponować tylko jedną) to taki sam parametr wysterowania aerografu jak ciśnienie, czy rozcieńczenie. Ostatnio tym samym aerografem, który używam do modelarstwa malowałem tylną klapę w aucie mojego taty. Drobinki metalu w bazie są ogromne w porównaniu do standardowego ziarna modelarskiej farby, a gęstość mieszanki jaką sobie zrobiłem nie miała zupełnie nic wspólnego z tą, którą stosuję do uzyskania odpowiednich efektów na modelu. I było to najłatwiejsze malowanie od czasu gdy malowałem w tym aucie błotnik . Farby mają swoje wymagania i ograniczenia. Tego nie da się zaklinać. Uniwersalny sprzęt zawsze będzie ułomny, gdy dojdziemy do działań specjalistycznych. Lepiej zadbać o podstawy: np. sprawdzone, dobre farby niż liczyć, że istnieje sprzęt, który wymaluje dowolne efekty gnojówką. I to bez zaangażowania operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ainam102 Napisano 6 Grudnia 2017 Share Napisano 6 Grudnia 2017 Pytanie do właścicieli chińskich aerografów typu BD-130, czy przy zmianie wielkości dyszy i iglicy trzeba wymienić też "dyszę zewnętrzną" (nakrętkę)? Mianowicie kupiłem zestaw dyszy z iglicą 0,5 mm (wcześniej miałem 0,3mm) i po zmianie nie leci powietrze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TReS Napisano 6 Grudnia 2017 Share Napisano 6 Grudnia 2017 Pytanie do właścicieli chińskich aerografów typu BD-130, czy przy zmianie wielkości dyszy i iglicy trzeba wymienić też "dyszę zewnętrzną" (nakrętkę)? Mianowicie kupiłem zestaw dyszy z iglicą 0,5 mm (wcześniej miałem 0,3mm) i po zmianie nie leci powietrze.Pozdrawiam No to sam sobie odpowiedziales na pytanie, chyba czeba wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.