Skocz do zawartości

Nowości lotnicze 2019 - 1/72


Solo

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Maxy napisał:

model  Su-17M3 numer 72047 ma więcej części bo 186. Jest w malowaniu kamuflażowym z Afganistanu, ma dodatkowe podkadłubowe  opancerzenie. Nie był używany w polskim lotnictwie. Su-22M4 wizualnie najbardziej różni się od Su-22M3 dodanym chwytem powietrza do wyposażenia elektronicznego przed statecznikiem pionowym.

Witam,

Dziękuję za odpowiedź.

A czy to podkadłubowe opancerzenie jest jakoś widoczne na modelu, czy wystarczy dodać ten chwyt powietrza przed statecznikiem aby otrzymać polską "suczkę" M4?

A może trzeba by było jeszcze coś dodać lub odjąć?

Gdzieś też obiło mi się o uszy, że "suczki" M4 były produkowane z dwoma różnymi silnikami i to miało wpływ na kształt tylnej części kadłuba. Jedne były trochę bardziej beczkowate, a te drugie mniej. To prawda? I które z nich to te nasze?

Pozdrawiam, Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te dodatkowe opancerzenie to miały tylko Su 22 z Afganistanu. Do polskiego Su-22M4 wizualnie wystarczy ten chwyt powietrza. Jak chcesz poprawiać silniki to jednak musisz dotrzeć do planów i zdjęć. Wszystkie Su-22M4 miały silnik AL-21F3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Maxy napisał:

te dodatkowe opancerzenie to miały tylko Su 22 z Afganistanu. Do polskiego Su-22M4 wizualnie wystarczy ten chwyt powietrza. Jak chcesz poprawiać silniki to jednak musisz dotrzeć do planów i zdjęć. Wszystkie Su-22M4 miały silnik AL-21F3

Dwie sprawy:

1. Czy to opancerzenie z Afganistanu w modelu 72047 jest jakoś zewnętrznie widoczne, czy nie?

2. W "Przeglądzie Konstrukcji Lotniczych" dot. Su-22 jest napisane, że Su-17M3 były równolegle produkowane z silnikami AL-21 oraz z R 29BS. Samoloty z tymi drugimi były bardziej pękate ze względu na większą średnicę silnika R 29BS. A model Su-17M3 numer 72047 przedstawia którą wersję? I czy to jest w ogóle jakoś widoczne?

Pozdrawiam, Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. te opancerzenie to dodatkowa płytka pancerna od spodu samolotu, osobna część w zestawie.

2. silnik nie ten co w Su-22M4. Jednak to mało widoczne.

Nie miałem w ręku tego "wczesnego" Su-22M3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
W dniu 24.09.2019 o 19:10, mbrnnr napisał:

Sea Sprite 

Co to za firma go robi?
Tak pytam, bo jakby zrobili wersję G czy będzie można w Polsce dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dla mnie jest już pewne, że ich Tomcat w 1/48 będzie wyznaczał nowe trendy cenowe. Obstawiam okolice €100-€110. W Europie. Bo na luckymodel można kupić najnowszego Su-35 za €56, tylko przesyłka do EU €49.

250zł jak na 1/72 to sroga cena. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.